Zgodovina podjetja
Zgodba se začne pred več kot 30 leti z ustanovitvijo laboratorija Herbolaris International v mestu Guadalajara v državi Jalisco v Mehiki, ki proizvaja prehranska dopolnila svetovnega razreda, kar potrjujejo certifikati in sanitarni registri v več državah po svetu. svet. Ta laboratorij je začel delovati, izdeloval je izdelke in prehranske dodatke za več večnivojskih podjetij, vse do leta 2006, ko je ustanovil lastno podjetje za mrežno trženje, imenovano NBN Living. Z NBN Living je začel delovati le v Mehiki, leta 2010 pa je začel svojo mednarodno širitev z odprtjem trga Združenih držav Amerike, leta 2019 je začel poslovati v Latinski Ameriki in leta 2020 na evropskem trgu. Od svoje ustanovitve leta 2006 je nenehno naraščala, vendar je leta 2018 začela svojo veliko eksplozivno rast, zahvaljujoč ustvarjanju svojega vodilnega izdelka, imenovanega Genoxidil.
V čem se NBN Living razlikuje od drugih podjetij v industriji mrežnega marketinga?
Izkušnje: Več kot 14 let prinaša fizično in finančno zdravje na stotine in tisoče ljudi na različnih koncih sveta.
Zagon: Justo doživlja največjo globalno rast zaradi vseh prednosti in prednosti, ki jih ponuja podjetje.
Konkurenčne cene: Ena od filozofij podjetja je ponuditi izdelke najvišje možne kakovosti, vendar po pošteni in uravnoteženi ceni za stranke.
Močni izdelki: od začetka ustanovitve tega podjetja naj bi ponujali certificirane izdelke, podprte in predvsem svetovne kakovosti, in to je uspelo proizvesti izdelke, ki dajejo presenetljive rezultate na področju zdravja naših kupcev.
Odškodninski načrt: poda najbolj pošten in najdarežljivejši načrt provizij, ki je bil kdajkoli ustvarjen v celotni zgodovini industrije omrežnega trženja.
Vse to in še več, naredi NBN Living priložnost, ki je ne smemo zamuditi, če iščemo boljše fizično in finančno zdravje ter tako dosežemo NAJBOLJŠI NAČIN ŽIVLJENJA.
Ni komentarjev:
Objavite komentar